Tuesday 12 August 2008

Marteverden Reviews Afterglow with Carefree Beauty

From Norway but English below...



Anmeldelse! After Glow - Organic Mineral Blush

Nettbutikken CareFreeBeauty sendte meg, som tidligere nevnt, en haug med prøver av mineralsminke og her kommer anmeldelsen av blushene de sendte meg
Organic Mineral Blush.
De fargene jeg har prøvd er:



"First Blush" som er en blush med shimmer. Den er mye lysere enn på det bildet her syns jeg. Nydelig farge som jeg falt helt for!:


"Smitten" som er en matt blush. Denne er litt mindre rødaktig enn på dette bildet:


"Peachy" som i likhet med first blush har shimmer i seg. (Dette bildet er veldig riktig fargemessig):



Jeg må si at jeg er utrolig fornøyd med disse! De er gode å påføre, de har utrolig fine farger og de varer lenge! Jeg tror sannelig jeg må ha en av disse i full size (ca 180 kroner). Det må bli i fargen"First Blush" - utrolig fin farge. Dette kan bli en av favorittblushene mine! Frakten på CareFreeBeauty er bare 30 kroner til Norge - slettes ikke verst.

Review! After Glow - Organic Mineral Blush:
I've been using this blush from CareFreeBeauty for about a week now. I've tried the organic mineral blush in these colours: "First Blush"(shimmer), "Smitten" (matte) and "Peachy"(shimmer). I really love these blushes! They are easy to apply and the colours are absolutely lovely! I think I have to buy a full size of the Organic Mineral Blush - I'm in love with the colour "First blush".

1 comment:

Ericwipe287 said...

These organic blushes looks non-harmful to skin. I will give it a try.


dentists edinburgh